יום שבת, 20 באוקטובר 2012

קורס שוק ההון באינטרנט

קורס שוק ההון באינטרנט - למי זה מיועד ?

 
זה יכול למעשה להתאים לכולם הכל עיניים של מחשבה...
 
לא אחת אנחנו יושבים וחושביםלעצמנו "אנשים מבצעים קניות באינטרנט, רואים סרטים באינטרנט, סוחרים באינטרנט, מנהלים חשבונות בנק באינטרנט אז למה לעזאזל אי אפשר לעשות קורס ללימוד שוק ההון באינטרנט ? "... מה ההבדל ?מדוע אני למעשה צריך לצאת מהסביבה הטבעית שלי ?
 
 
אני מסכים עם הגישה הזאת ולכן מאמין שאפשר למצוא פתרונות גם לזה ברשת האינטרנט.
ישנם יתרונות רבים למי שרוצה לבצע קורס שוק ההון ההון באינטרנט ואתם יכולים לקרוא אותם בפסוט הקודם.

2 תגובות:

  1. בעצם מה שאתה טוען הוא שעל כולנו לעבוד מהבית?
    אני חושב שאתה טועה, לימודי שוק ההון בראש ובראשונה מלמדים אותנו להתנהל נכון כלכלית כדי לא ליפול, ואני חושב שבתחילה לפחות, זה צריך להוות כעסק צדדי לעבודה היומיומית שלנו.

    השבמחק
  2. תודה על המידע, אך אני לא מסכים עם המחשבה של ללמוד רק מהאינטרנט.
    אני חושב שצריך לשלב לימודים מכל סוג אם דרך מכללה או אוניברסיטה ולחזק יחד עם האינטרנט מפני שזה כלי מאוד חשוב שיש לנו כיום.
    אני למדתי במכללת אורין שפלטר מכללה מספר אחד ללימודי מקצועית א ולימודים פיננסים ואני חושב שהדבר שהיה לי הכי טוב בלימודים זה שהיה לי עם מי להתייעץ והיה לי את המרצים שיכלתי לפנות אליהם כשהיה לי בעיות ולא הצלחתי לפתור לבד דרך האינטרנט.
    השילוב זה מה שעזר לי להצליח, אני ממליץ לאנשים לנסות לשלב ולא לבדוק רק אופציה אחת בלבד!

    השבמחק