יום שבת, 20 באוקטובר 2012

לימודי שוק ההון באינטרנט

לימודי שוק ההון באינטרנט למה צריך את זה ?


ישנם אנשים רבים אשר מבעיות של מרחק מהמרכז, או חוסר נידות, או פשוט חוסר יכולת ללכת לשיעורים בכתה מכל סביה שהיא מוותרים על התחום של לימודי שוק ההון, אני אומר שזה חבל מאחר וישנם נכון להיום פתרונות טכנולוגיים המאפשרים לימודי שוק ההון באינטרנט, הייתרון הינו עצום.

ולכן אני ממליץ למי שמרגיש שיש לו בעיה אן חסם עם התחום של לימודי שוק ההון לחפש את הפתרון שלו בנישה של לימודי שוק ההון באינטרנט אפשר כמובן להתחיל "בקטן" עם קורס שוק ההון באינטרנט, לא חייבים ישר ללכת על מסלול שלם בתחום.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני אישית חושב שהתחום של שוק ההון ולימודים פיננסים הם התחום הבא בישראל.
    בגלל שהיום הרבה אנשים לא רוצים לגשת ולעשות תואר הם מעדיפים לעשות קורסים בתחום מסוים ושוק ההון הוא תחום שהרבה נמשכים אליו.
    אני עשיתי קורס יסודות הביטוח במכללת אורין שפלטר והתחלתי לעבוד בתחום, אני מאוד נהנה מהעבודה.
    כיום אני חושב ללכת ולעשות קורס של דיני ניירות ערך כדי להמשיך ולהתפתח בתחום הפיננסי.
    לפי דעתי למי שחושב שאינו יכול להתמודד עם הלחץ של תואר ראשון, או שאינו רוצה להתפרס על כל כך הרבה נושאים כמו בתואר ראשון אני ממליץ ללכת וללמוד קורסים בתחום הפיננסי. למי שקשה לשבת בכתה אפשר ללמוד את רוב הקורסים גם דרך האינטרנט!

    השבמחק