יום רביעי, 30 במרץ 2011

לימודי שוק ההון

בלוג זה יעסוק במקומות ממומלצים ללכת ללמוד לימודי שוק ההון, מאמרים מקצועיים על לימודי שוק ההון וכל דבר מקצועי הקשור לעולם התוכן של לימודי שוק ההון। אם יש לכם תוכן מקצועי בעולם תוכן של לימודי שוק ההון אתם מוזמניםלשלוח אלו (גם לכם מקדמי אתרים נשמח להפיץ כאן מאמרים עם קישורים לאתרים)

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלימודי שוק ההון הם מאוד חשובים אפילו על מנת לקבל את המידע הכללי על תחום הפיננסים וניהול נכון יותר של כספים.
    אני יכול להעיד כי אחרי שסיימתי קורס חשב שכר בכיר התחלתי לראות בעין שונה את ניהול חשבון הבנק האישי שלי. את הכלים שקיבלתי בקורס חשבי שכר בכירים על מנת להתמודד עם בעיות בעבודה ניצלתי והתחלתי ליישם גם בחיים האישים בניהול החשבון בנק האישי. הדבר עזר לי לצאת ממינוס של כמעט 10000 שקל ועכשיו אני בפלוס וביטלתי את האפשרות להיכנס למינוס בבנק.
    אני חושב שקורסים פיננסים צריכים להיות מסובסדים על ידי המדינה על מנת שרוב האנשים לא יגיעו למצבים של מינוס אלא ידעו איך לנהל חשבון בנק בצורה טובה ויעילה. אם הסבסוד יהיה של קורסים פיננסים ככה גם יהיה לאנשים יותר עניין ומוטיבציה ללמוד עוד דברים ולהגיע לקורס.

    השבמחק